HOE BESTEL IK?

Volg deze stappen om een canvasdoek te bestellen:

  1. Kies het gewenste formaat
  2. Kies een achtergrond
  3. Voer het aantal namen in dat je op het canvas wilt hebben
  4. Voer de namen in
  5. We maken dan je persoonlijke canvas en sturen het binnen 4-6 werkdagen gratis naar je toe.

HOE WEET IK DAT MIJN BESTELLING IS GEACCEPTEERD?

Als de bestelling is voltooid en de betaling is verricht, sturen we je een bestelbevestiging en factuur per e-mail. Als je geen e-mail van ons ziet, controleer dan ook je spammap. 

HOE LANG DUURT DE VERZENDING?

Het afdrukken en verzenden duurt meestal 4-6 werkdagen. Voordat je je product aan het winkelwagentje toevoegt, zie je de geschatte levertijd onder de knop "In winkelwagen".

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

We leveren alle bestellingen gratis.

HOE KAN IK MIJN ZENDING VOLGEN?

Als je je bestelling hebt afgerond, ontvang je per e-mail een orderbevestiging. We maken je bestelling op maat en verpakken en verzenden deze zo snel mogelijk. Wanneer je pakket naar je onderweg is, ontvang je automatisch een e-mail met het trackingnummer.

WELKE BETALINGSMETHODEN ACCEPTEERT JE?

Momenteel kun je je bestelling betalen met een creditcard, Amazon Pay en PayPal. Het is onze hoogste prioriteit om je privacy en veiligheid te waarborgen, dus gebruiken we alleen veilige en gecodeerde systemen als onderdeel van onze service, zodat we je onze unieke doeken veilig kunnen aanbieden.

WAAR IS FAMILYPRESENT GEVESTIGD?

We zijn gevestigd in Wenen, Oostenrijk, en onze doeken worden allemaal gemaakt in Duitsland. Wij focussen op kwaliteit en hebben oog voor detail om het onze klanten naar de zin te maken.